En vanlig dag hos oss...

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

VÅÅÅÅÅRR!!!!!

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 februari 2010 20:28

Har sovit gott i natten och det är så skönt att vakna och känna att man sovit i stort sett hela natten. Vaknade någon gång pga att vi har en katt som av någon anledning ska ligga mellan mina fötter och det är lite småbesvärligt när jag ska vända mig om. Då gnäller han till och tycker att jag stör honom där i "hans" säng.


+3 grader... det är varmt!!! Snön hade smält bort helt i allén och på parkeringen förutom där bilarna står. Där är hur mycket snö och is som helst kvar, men det försvinner nog inom någon dag om det fortsätter töa så här.


Var en riktigt skön känsla att gå ut till bilen och från bilen till jobb i morse. Man blev både pigg och glad.

Så nu ger jag mig, nu är jag nöjd med vintern som varit. Bästa vintern sen vi flyttade till skåne. Men nu får det gärna bli vår, den känslan var så tydlig när himlen blev blå och sol tittade fram, till och med värmde lite, så härligt!


Hade tänkt gå hem vid middag idag, men men... det är till att vara optimist. Gick hem kl 16.01 och bara det var ju tidigt om man jämför med hur jag har jobbat tidigare i veckan.


Moa åkte hem till Gunilla på dagen. De tog tåget till Billeberga där de skulle vara barnvakt till kusinerna. Så de tog först bussen till ramlösa. De löste biljett på bussen som även gällde tåget. Det var ju smidigt.


Patricia och Anton var hos Anton i gantofta hela dagen, sen körde de in till stan och käkade på en kinesrestaurang.

Sen tillbaka till Anton i gantofta.


Jag körde till stallet direkt efter jobb och red ut en runda. Riktigt trevligt eftersom jag inte har ridit så mycket den här vintern. Hoppas att det håller i sig så att vi kan komma igång med ridandet igen.


Johan stack iväg och fotade direkt efter jobb, sen körde han ner och hämtade hem tjejerna. De körde hem Gon och sen köpte de kebab till kvällsmat.







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2012 21:49

Idag träffade vi de nya ägarna till vårt gamla hus i Rydebäck o fick lämnat över nycklarna. Känns otroligt skönt! Nu kan vi äntligen lägga fokus på vårt nya:)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2012 06:27

Moa hoppade Belino på en pay and ride i Viarp. idag hoppade de en hel bana på 70 cm o gjorde det riktigt bra =)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 augusti 2012 17:01

Årliga Lisebergsturen... härligt väder o då måste man åka en runda m kållerado =D...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 16:29

Då var kontraktet skrivet på gården!!!! Så himla gött!! Efter träffen hos mäklaren så körde vi till gården o kollade lite på vilka saker som säljaren skulle lämna kvar eller slänga. Ja det känns så bra att vi ÄNTLIGEN ska flytta till gård....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 14:57

Då gav vi oss av hemåt, vi gick först in på tändsticksmuseet, sen radiomuseet o när vi var klara i jönköping så körde vi till Grimeton vid varberg. Gick en guidad tur där. Som sista stopp körde vi inom ullared!! Hann inte gå så länge där eftersom Mo...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Skapa flashcards