En vanlig dag hos oss...

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

5 dagar....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 augusti 2010 10:00

Vilket fint väder det har blivit och så trist när man inte orkar vara ute.


Natten.... ja... jobbig! Imodium gör tydligen att det lugnar springandet lite, men jag får ont i mellangärdet och känns som att hela magen fylls med luft och det gör ont! Men efter 5-6 besök på toaletten och 3 tabletter senare så lugnade det ner sig igen.


Jag ringde VC och pratade med dem eftersom jag skulle upp och lämna salmonella prov på morgonen. Fick besked att jag skulle komma upp efter kl 9.

Johan kom hem och hämtade mig för jag känner mig inte säker på att cykla upp dit än.


Hem igen och la mig i soffan och somnade en stund. Och när jag vaknade så kände jag mig inte så skakig längre. Fick ätit lite och sen var jag helt slut igen.


Patricia och Moa blev skjutsade av Anton till stallet. De fixade med Seline och Bellino. De hade varit ute och gått med Bellino och han hade varit jätteduktig. De hade mött massor med bilar, men han hade inte gjort något. Moa var jätteglad när hon kom hem och berättade hur duktig han varit =)

Patricia tömkörde Seline och det hade gått bra förutom att hon fortfarande har svårt att trava i höger varv.

De tycker att Seline fortfarande verkar lika halt. Det är inte bra och känns jobbigt när jag inte kan hjälpa till.


Johan jobbade över en stund på kvällen. När han var klar på jobb så mötte han upp Björn för att ta emot deras mellanvägg som behövde svetsas lite.

Han stack iväg på en fotorunda på kvällen.

Moa var hemma på kvällen och tog det lugnt. Satt och pluggade liten stund.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2012 21:49

Idag träffade vi de nya ägarna till vårt gamla hus i Rydebäck o fick lämnat över nycklarna. Känns otroligt skönt! Nu kan vi äntligen lägga fokus på vårt nya:)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2012 06:27

Moa hoppade Belino på en pay and ride i Viarp. idag hoppade de en hel bana på 70 cm o gjorde det riktigt bra =)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 augusti 2012 17:01

Årliga Lisebergsturen... härligt väder o då måste man åka en runda m kållerado =D...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 16:29

Då var kontraktet skrivet på gården!!!! Så himla gött!! Efter träffen hos mäklaren så körde vi till gården o kollade lite på vilka saker som säljaren skulle lämna kvar eller slänga. Ja det känns så bra att vi ÄNTLIGEN ska flytta till gård....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 14:57

Då gav vi oss av hemåt, vi gick först in på tändsticksmuseet, sen radiomuseet o när vi var klara i jönköping så körde vi till Grimeton vid varberg. Gick en guidad tur där. Som sista stopp körde vi inom ullared!! Hann inte gå så länge där eftersom Mo...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Skapa flashcards