En vanlig dag hos oss...

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Tränade =)

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 januari 2012 10:45

Dagen då allt var klart!!!! Man blir liksom lite tom när all stress är över... Så nu ska denna svensken börja ta det lite lugnt ett tag framöver.

Började rensa ut gammalt och jobbade undan det där som man prioriterar ner hela tiden. 

På eftermiddagen så började jag städa undan på mitt skrivbord, för äntligen skulle jag få min docka till datan... bara väntat sen i september tror jag.

Passade på att dammtorka också för vilka dammråttor som låg bakom datan.

Sen flyttade jag på anslagstavlorna, för det sitter saker på min ena tavla som jag ville ha närmare där jag sitter så lite snickare blev jag en stund =) Blev en del skruvande och flyttande, men det blev som jag ville ha det till slut.


Patricia och Moa var snälla och körde till stallet och red Seline som var väldigt pigg. Moa grejade med Bellino på banan.


Johan körde mig till jobb så jag kunde träna och under tiden körde han till Biltema och handlade lite.

Idag blev det 45 minuter crosstraining, sen lite styrka...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2012 21:49

Idag träffade vi de nya ägarna till vårt gamla hus i Rydebäck o fick lämnat över nycklarna. Känns otroligt skönt! Nu kan vi äntligen lägga fokus på vårt nya:)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2012 06:27

Moa hoppade Belino på en pay and ride i Viarp. idag hoppade de en hel bana på 70 cm o gjorde det riktigt bra =)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 augusti 2012 17:01

Årliga Lisebergsturen... härligt väder o då måste man åka en runda m kållerado =D...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 16:29

Då var kontraktet skrivet på gården!!!! Så himla gött!! Efter träffen hos mäklaren så körde vi till gården o kollade lite på vilka saker som säljaren skulle lämna kvar eller slänga. Ja det känns så bra att vi ÄNTLIGEN ska flytta till gård....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 14:57

Då gav vi oss av hemåt, vi gick först in på tändsticksmuseet, sen radiomuseet o när vi var klara i jönköping så körde vi till Grimeton vid varberg. Gick en guidad tur där. Som sista stopp körde vi inom ullared!! Hann inte gå så länge där eftersom Mo...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards