En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 april 2012 16:45

Väldigt lugnt i trafiken, märks att det är lov.


Patricias första introduktionsdag på Max i Hyllinge. Det hade gått bra, fick packa hamburgare och även göra några i slutet av dagen.


Moa tog bussen till Ramlösa, tåg till vallåkra och sen gick hon till stallet. Hon red Belino en stund på banan och Malte kom och ville också rida en stund.

Moa mockade till Seline, Belino, Tensan, Maffe och Cozze för hon hade så mycket tid över =) Det tackar jag för. 


Jag gick ner och tränade med Linda direkt efter jobb, sen fick jag skjuts till stallet av Johan, efter ett ombyte hemma. Red ut en stund med Monica och Björn. Sura gubben backen, frisören och kanten av styckena tillbaka. Galopperade länge på ängen för seline var väldigt laddad idag. Jag blev genomsvett, men Seline var lite fuktig under sadelgjorden....!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards