En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 maj 2012

Slutade vid 14.30 för att åka till vc och prata med en beteendevetare för att få hjälp att lugna ner mig =)


Patricia och Anton skjutsade Moa till viarp för att hon skulle ha teori.

 

Jag klippte gräset innan jag körde till viarp och hämtade Moa, vi körde till stallet och fixade sen tillbaka till viarp och Moa red på Martin för C. Blev ingen hoppspecial idag, men Martin måste ändå ridas och Moa fick äran att utföra detta.

Var i stallet på kvällen och Moa red CC och Alexandra på Belino. Jag red Seline på banan, det var väldigt länge sen. Jobbade på förvänd galopp, gick bra till slut. Hon var trevlig att rida idag.


Johan fixade med uteförrådet, satt upp plåt och hängränna. Patricia och Anton målade och plockade undan lite från gräsmatta på baksidan.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards