En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 mars 2011 22:27

Moa har sovit gott i sin säng i natt och vaknade vid 9.


Jag vaknade 7.40 ville ju sova!! Så jag försökte somna om, men det gick inte så jag gick upp och kollade vasaloppet istället. Och det är ju livsfarligt att börja se sånt för man kan ju inte sluta.


Men vid middagstid när de första gått i mål så körde vi till stallet och jag red ut med Monica och Frida i ca 2 timmar. Red rundan vid Fjärestad kyrka. Toppen fint väder, lite blåsigt, men sol och blå himmel och solen värmde lite där det var lä.


När jag var klar i stallet så började jag gå hem. Behövde röra mig lite till kände jag. Hade tänkt ringa Johan, men det gick så bra så jag fortsatte hela vägen hem. Det tog 1.39 tim att gå hem och telefonen som jag satt på GPS visade att jag gått 11.04 km. Det kändes i kroppen de sista hundra metrarna då började jag sega rätt bra =) men hem kom jag.


Sen var det fotbad och slappande resten av eftermiddagen.


Johan skjutsade Moa till Gon för hon skulle sova över där eftersom de har sovmorgon i morgon.


Johan var hemma hos Johan B och fortsatte med datorn.


Moa hade lite skakningar på kvällen hos Gon, antagligen för att hon slappnar av eller stressar för skolan imorgon. Men hon somnade nog gott sen =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards