En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 mars 2011 21:47

Lämnade Moa hos Gon på morgonen.


Väldigt mycket stress nu.... satt med 2 arbetskamrater på förmiddagen och gick igenom en massa jobb som ska vara klart senast imorgon.....

Eftermiddagen var det allmänt rörigt, system som segade och det var inte mycket jag fick gjort =(


Var tvungen att gå lite innan kl 16 för att hinna med vad som skulle göras.

Patricia och Naemi satt och väntade på mig utanför jobbet. De hade varit o fikat på Ebbas.

Moa var klar när vi kom hem så hon och jag körde till stallet och fixade Seline. 

Patricia och Anton åkte åkte med Johan till viarp. Patricia red Seline under tiden Moa hade teori.

Moa red Seline på lektionen, de hade bomövningar. Moa var jättenöjd efter lektionen =)

Patricia och Anton var kvar under lektionen som stöd för Moa.

Jag och Johan åkte på föräldramöte för Moa, mellan klockan 18-19.

Körde tillbaka till viarp och hämtade häst och ungar. Moa åkte med mig och de andra med Johan.

Björn hade fixat Selines box och mat, tack för det!


Hem och fixade lite innan det var sängdags.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards