En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 mars 2011 21:30

Moa skjutsade jag till Gon efter att ha släppt av Patricia i början av Råå.

Johan körde redan vid 6.15 för de skulle göra ett eljobb kl 7 och han skulle hämta upp lite folk på vägen.


Blev äntligen klar med utbildningslistan som jag har hållt på med nu i 2½ dag. Det var mycket utbildningar som killarna har gått under tiden de jobbat på lasarettet.

Hann godkänna lite arbetsorder också som tur var.

Jobbade förstås också till halv sex innan jag körde hemåt. Körde inom Långeberga stall och hämtade bootsen som Seline får ha nu när hon har tappat sina ena sko.

Ringde på morgonen och bokade tid hos hovslagaren som alla andra har i stallet, för min hovslagare är tyvärr sjuk =(.


Hem och hämtade Moa och vi körde till stallet. Moa red Cozze och jag fixade boxarna och höet.

Hem och käkade våfflor som Johan redan påbörjat. Så blev man mätt denna dag också =)

Patricia och Anton höll oss sällskap ett tag, sen körde de vidare.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards