En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 mars 2011 21:30

Moa vaknade och mådde mycket bättre idag och ville till skolan och då är det väldigt svårt att hålla henne hemma =/


Har fått i uppdrag att göra en lista över alla utbildningar och kurser som var en av killarna har, så det är i stort sett det enda jag gör nu. Det är inte lite kan jag lova. Får kolla i pärmar, mappar och i lösbladsystem och det är rätt rörigt, men jag börjar få rätt bra koll nu.


Moa kom upp till mig på jobb efter skolan.


Vi körde hem och hämtade upp Patricia och Anton där hemma. Körde till stallet för Patricia skulle hoppträna för Frida.

När vi kommer upp så upptäcker Anton att Seline tappat en sko och är jätteöm så det gick inte att träna med henne inte. Frida tyckte att Patricia kunde rida Curre istället och det tyckte klart Patricia kunde vara spännande, så in och fixa honom och sen slänga upp henne på honom.


Moa red Cozze när de hoppat färdigt. Nu får hon äntligen trava honom lite också så nu är det lite roligare =)


Silvertejp är bra till mycket.... så jag tejpade in Selines hov så att hon ska kunna gå ut imorgon. Dock får hon bara gå på ridbanan så tejpen håller sig,

Försökte få tag på viveca och fick besked att hon inte kan hjälpa mig för hon är sjuk =(. Får jaga någon annan hovslagare imorgon.



 

Han är såååå rolig att trava!!!

   

Som i Pippi filmen =)

    Malte på stora Tensan. Men det ska ju börjas i tid att rida stora hästar =) Patricia på "lilla" Curre!!


   

Killsnack!

      Johan har gått på jouren och fick ett jobb på kvällen, naturligtvis. På kvällen gick  elkillarna ut på La petite föratt tacka av 3 st pensionärer.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards