En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 mars 2011 22:00

En kollega från Malmö kom till mig och höll mig sällskap hela dagen. Vi jobbade lite på förmiddagen, eller rättare sagt hon jobbade och jag fick min data ominstallerad, vilket tog några timmar.

På eftermiddagen så var vi nere en stund på verkstäderna så hon skulle få se hur de har det och träffa några av dem som jobbar där.


Moa var själv hemma på eftermiddagen, men Björn hämtade henne och de åkte upp till stallet tillsammans på kvällen.


Jag, Johan och Lasse gick handledarutbildning tillsammans med Patricia. Nu närmar det sig för början av övningskörning. Vi var där i 3½ timme och det var intressant och högt tryck hela tiden. Mycket bra lärare, som gjorde att man var med hela tiden. Man satt inte och somnade in vilket annars är lätt så där efter jobb och under så många timmar. Men det var en mycket lyckad kväll.


Vädret har varit riktigt vårlikt idag också. Så här vill vi ha det, men tyvärr så hotar de med snö och regn de närmsta dagarna.... vill inte!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards