En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 oktober 2011 20:45

Hade problem med min dator i fredags och fick hjälp via telefonen. Det löste sig för tillfället... jag kunde inte skriva ut en PDF-fil, för efter ett försök så blev min dator helknäpp. Hittade inga skrivare, seg i alla program och lite sånt spännande =/. Alltså ringde jag till It-support för att få omedelbar hjälp!


Men så idag när jag kom så var det samma fel igen!!! Ringde It-support igen och de skcikade en kille till mig som fick installera om hela min dator. Under tiden han gjorde det var jag och hälsade på en arbetskamrat på sjukhuset. Hon hade blivit omkulldragen av en hund när 2 hundar skulle leka. Hon landade så illa att hon bröt 3 ben i vänster armbåge!!! Stackare!!


På kvällen var Moa på hundkurs med My, och det går jättebra för dem =)


Under tiden körde jag till stallet och fixade snabbt Seline och Cozze. Hann tyvärr inte rida för jag skulle hinan hämta Moa igen. Hann inte se så mycket av hennes träning heller!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards