En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 oktober 2011 20:45

Moa hade sovmorgon, och Patricia åkte med till stan, skulle till körskolan klockan 7.20


Jag glömde min mobil!!! är som att glömma byxorna....

Johan körde hem på middagen och hämtade den medans jag satt och fick goda nyheter av Camilla... jag ska bli "låtsas" moster =)

Hur många tänker skaffa barn 2012???  Att det går epidemi bland hästfolk är väldigt tydligt. 

Just nu vet jag 6 st som ska ha mellan februari och april och 5 av dem håller på med hästar!!


Efter 2 veckors väntan på varor till jobb, så hittade vi dem på helt fel ställe. Stod i källare i vårt hus, men det ska komma upp till oss. Johan var snäll och hämtade upp 2 st vagnar till mig, tur eftersom jag inte åker hiss och jag hade inte klarat av att få in och ut dem genom hissarna, det är krångligt och tungt! Packade upp och laddade om en vagn som skulle ner till killarnas omklädningsrum.


Moa tog tåget till Billeberga och hämtade Cornelia på dagis, hem till dem och åt lite snabbt sen till viarp och gick med Michaela på lektionen. Nellie var ställ och tog Moas teorigrupp.


Jag och Patricia tog stallet, Patricia övningskörde dit. Jag mockade medans Patricia red Seline.


Vi fick låna V50 och Patricia övningskörde ca 15 minuter... gick toppenbra!

Körde sen till viarp och hämtade Moa. Vi körde hem direkt för det var så himla kallt på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards