En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 oktober 2011 22:00

Ja och inte ville min data fungera riktigt idag heller. Hittar inte skrivarna även om den är ominstallerad. Igår efter att killen gått hem så fungerade, men när jag började försöka skriva ut på förmiddagen så tappade den kontakten med skrivarna.... ja så nytt samtal till IT-supporten. Ytterliggare en ny kille kom och satt och fixa och trixade nån timme. Slutade med att han fick ta den med sig till sitt kontor...ca 20 minuter senare ringde han och sa att hårddisken hade kraschat... suck!

Sista dagen för fakturor var det idag och jag har ingen dator!!!! Joråsåatt... Igår satt jag mig i rummet sidan om mitt, det är ju ett fasligt springande mellan rummen, men jag måste ju fixa  fakturorna. Flyttade över min storskärm för då är det lite lättare att se och fixa fakturorna.

Blev väldigt stressat för att hinna med fakturorna och jag var tvungen att gå skapligt tidigt också, eller ialla fall vid 16.30 tiden.


Till stallet och sen hämtade jag Moa i Viarp. Är ju tisdag så hon tog som vanligt tåget till Landskrona och Björn hämtade henne där. Sen teorilektion och stallvärd på eftermddagen/kvällen.

Moa tittade ett tag på när hennes klasskompis hopptränade innan vi körde hem.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards