En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 oktober 2011 21:45

Slappade på förmiddagen. Är i behov av att vila lite mellan allt som händer.


Vid middag körde jag och Moa upp till stallet. Vi skrittade ut med Linda och Cindy, runt dammen och tillbaka, red en stund på banan, red bommar och hoppade ett pytte litet hinder. Seline var trevlig att rida idag.


Jag skjutsade Moa till Viarp för hon skulle fixa Martins saker inför tävlingen imorgon. Jag skulle kört till stallet och fixat under tiden. Men träffade på en viarpare så vi stod och snackade till Moa var klar istället =).


Jag och Moa körde till stallet och fixade det sista och sen hem och äta.

Jag var så sugen på hemlagade biffar så Johan lovade att fixa det. Och det var sååå himla gott.


Jag dammsög och fixade med tvätten medans Johan lagade mat. Moa hoppade in i duschen för att få upp värmen igen. Är ju soligt, men svalt ute.


Johan stack iväg och tvättade Patricias bil för att sen köra till Billesholm och måla i det sista.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards