En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 oktober 2011 21:15

Idag kom ytterliggare en man från IT och skulle lämna en ny dator till mig...Och jo ny dator fick jag, men jag fick inte på några villkor skriva ut på min lokala skrivare.. nä hä...  Fick ett samtal från vår It-kille som fått besked om att beställa ny skrivare till mig... tjoho så bra det blev ändå.=)


På kvällen skulle vi på föräldramöte på Moas skola. Så jag körde Moa till Viarp först via stallet och hämtade hennes saker som vi alltid glömmer!!

Idag var det hoppträning igen, men tyvärr så missade jag det eftersom hon skulle hoppa precis när vi var på mötet.

När hon ridit den lektionen så fick hon rida igen i sin gamla grupp direkt efter. Hon fick Travolta och det hade också gått bra.

När vi var klara på mötet så körde vi och hämtade Moa som nästan precis var klar.

Patricia var med Naemi efter skolan och de var hemma hos oss en stund.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards