En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 oktober 2011 21:48

Varför känns det som att jag inte får gjort något som jag tänkt, men å andra sidan en massa annat blir ju gjort.

Då äntligen kom ytterliggare en IT-kille till, den 7:e i ordningen!! Nu är min skrivare installerad och klar och kan användas som den ska.

Det var ett drygt ärende, men nu så kommer det rulla på som bara den =)


Patricia åkte med oss på morgonen. Moa hade sovmorgon, skönt för henne.


Patricia och Anton var på Net o Net och köpte radio till Patricias bil på eftermiddagen. Sen följde Patricia med mig och Moa till stallet, Hämtade Moas saker i stallet sen till Viarp.


De hoppade för Caroline idag, hoppade max 70 cm. Fick hoppa lite olika linjer..

Sen körde vi till stallet och fixade. Seline vilade.


Skjutsade Patricia till Gantofta där de satt in radion i hennes bil.


Johan gick i Råådalen, han lånade Patricias bil, körde och lämnade den i Gantofta och lånade Antons bil och körde hem med den.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards