En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 oktober 2011 21:00

Fakturering klar och jag börjar med att avsluta och få iväg alla leverantörsfakturor, när det ena är klart så är det bara på det andra.


Fick meddelade om att föräldrarna stod nere vid Kroka. De är nu på väg mot Spanien på en långresa på dryga 4 månader.

Patricia och Moa gick ner och sa hej då till dem så fort Moa kommit hem från skolan. Jag och Johan slutade lite tidigare så vi också skulle hinna säga hej då. 


     

När vi snackat en stund och sagt hej då så stack vi hem och bytte om. Jag skjutsade Moa till Viarp där hon skulle på teori och jag tog stallet under tiden.

Ingen ridning idag heller, jag hann inte som vanligt! Hämtade Moa och vi körde hem och bara va´!!


Ni som är intresserade måste följa mina föräldrars blogg nu på deras resa ner till Spanien... www.carthago.bloggagratis.se eller klicka på länken till höger, mormor, morfar och urban.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards