En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 april 2011 23:30

Patricia sov i gantofta, fick skjuts till skolan av Anton.

Vi skjutsade Moa till Gon på morgonen, de har ju sovmorgon, men vill träffas en stund innan.


Sista dagen med fakturor så jag var mycket på verkstaden, både före och efter middagen. Bra att sitta där för jag får mycket hjälp att jaga arbetsorder som tillhör fakturorna av killarna.


Moa red på kvällen, hon fick ha Nixe. Hon fick en panikattack precis när de skulle börja så hon vilade 15 minuter innan hon klarade av att rida.

Sen gick det jättebra! Jag stod med henne och höll "lektion" med henne medans de andra hopptränade för Susanne.


Var uppe i stallet och hämtade Moas hjälm och väst medans hon hade teori.

Patricia och Anton fixade Seline, Patricia hade jobbat lite småhinder och bommar.


Johan och Anders började jobba med pannan i källaren.

Johan skulle upp till stallet igen efter vi varit i viarp, jag åkte med och gick ca 1 timme och han hämtade upp mig på vägen hem.

Patricia och Anton stannade hemma med Moa.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards