En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 april 2011 21:30

Körde johan till jobb på morgonen. Hem och hämtade Moa som hade sovmorgon. Vi skulle på utvecklingssamtal på hennes skola vid halv nio.


Var liten stund på verkstaden efter lunch. Det är så trist på kontoret just nu, det händer så mycket saker som jag tror gör att jag får mindre energi. Bättre att sitta där det är lite lättare.

Det är väldigt jobbigt för en arbetskamrat just nu, som ska träffa chef och facket för att förhindra att hon ska flytta till ett annan ort. Vi kan inte se till vilket anledning.


Körde Moa till Viarp för teori, sen vidare till stallet och byggde en extra hage till Seline. Anton hjälpte mig medans Patricia red Seline på banan. Hon tränade på övningen som jag fick av Lisette.


Tillbaka till viarp när Moa skulle rida. Hon red nixe och det gick bra fram till sista kvarten. Då fick hon en lite panikattack, men kunde sitta kvar på hästen tills den gick över.

Hon hade haft en attack innan på förmiddagen som var lite jobbigare, men hon börjar lära sig hur hon ska hantera dem även om det är fruktansvärt jobbigt!

Jag och Moa gick och la oss vid 21, eftersom vi är så trötta!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards