En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 april 2011 21:45

Oj otroliga fina väder... till och med så mycket sol så den väckte mig redan kl 8.10


På förmiddagen så körde vi till Båstad och träffade Ulrika och hennes äldsta son och lilla dotter en stund. Vi käkade lite glass och gick en runda nere vid hamnen.

Så här fint var det ut över vattnet!

  På eftermiddagen när vi kom hem så grillade vi med Patricia och Anton som kom hem från Jönköping samtidigt som vi från Båstad.


När vi käkat så stack ungdomarna ner till havet och Anton badade, men tjejerna sviktade =)




Jag högtryckstvättade uteplatsen under tiden och Johan var på Biltema och handlade lite till bilen som han ska fixa inför besiktningen på tisdag.


När ungdomarna kom hem så skjutsade jag de stora till gantofta där de skulle fixa med Antons bil och jag och Moa skulle till stallet.


Idag tömkörde jag Seline och det gick bra efter ett tag, hon gjorde allt hon inte skulle i början, men sen gick det toppen.

Moa ville prova och det gick också jättebra.



                  


Hem och Johan höll på att städa förrådet, vilket verkligen behövs.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards