En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 april 2011 21:15

Ingen träning...!!! inte alls bra, men jag orkar verkligen inte och till vilken nytta undrar jag...?? Har ju inte gått ner ett gram på 6 månader... kan ju inte bara bli muskler, något måste ju hända! Så som det känns nu så blir det bara träning utomhus, till och från stallet, och ridningen.


Hem och hämtade Moa, vi körde till stallet och hämtade Seline, för idag skulle vi äntligen träna för Lisette igen. Det var alldeles för länge sen. Vi fixade allt i stallet innan vi körde. Vi visste att vi skulle vara tillbaka sent och då vill man inte mocka och fixa.


Träningen för Lisette var väldigt bra för Seline. Hon har ont i länden och måste skrittas i 3 veckor för att stärka muskler i rygg och länd. Antagligen därför det inte har gått bra de sista tävlingar.

Fick även rådet att genast flytta Seline från hagen hon går i nu eftersom hon blir väldigt stressad i den.

Under tiden jag väntade på min tur och även när jag tränade så red Moa på Mem. De red ner till dungen och tillbaka och en liten stund på banan.


Patricia sov hos Anton, hon har traktorträning den här veckan och kunde få skjuts till Råå av honom imorgonbitti.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards