En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 april 2011 14:15

Då var vi tillbaka till verkligheten igen då... det har varit riktigt skönt med långledighet och sen att den här veckan bara består av 3 arbetsdagar för mig är ännu bättre =9


Johan var iväg och besiktade bilen på morgonen, det blev en etta pga att blinkers ljuset var för vitt...


Sista dagarna inför faktureringen, så det är ju full rulle bland fakturor och arbetsorder igen!!! Hinner ju inte avsluta förens det är dags igen...

Moa kom upp till mig på jobb, gick hem vid 16.

Johan gick hem efter jobb, var ett tag sen så han tyckte det var dags.


Jag och Moa körde till stallet och Patricia och Anton kom också upp. Patricia började med att longera Maffe, som kanske inte var det snabbaste i ett par stålskor =) Men det gick!

Sen knoppade hon Seline, allt detta för imorgon är det hästskötarexamen dagen.

AJ kom upp och fixade med Frida och Johans panna, kom sen och kollade när Patricia knoppade.

När Patricia var klar så skrittade jag en stund på banan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards