En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 april 2011 16:45

Hade morgonen i stallet, blåste kallt, men soligt! Släppte ut hästarna och mockade, sen körde jag hem och åt frukost. Jag och Moa åkte till stallet igen på förmiddagen. Moa red och jag fixade med bommar på marken till henne och Björn. Fotade dem lite grann.

Johan jobbade vidare med att dra el till pannan, medans vi var i stallet.

La om gödselhögen, fixade lite på ridbanan, grävde ur lite på högen på kortsidan, som är lite jobbig att rida uppför. Körde även den lilla "harven" bakom våran bil.


Körde faktiskt till Burger King och köpte med oss mat hem. Det är verkligen inte ofta vi äter där längre. Men Moa var lite sugen på det idag så det passade bra eftersom vi var lite stressade med tiden.


Johan körde tillbaka till stallet och jag och Moa duschade. Jag färgade håret och hann precis bli klar innan vi skulle köra till ridhuset och kolla 2;ornas show.

Hämtade Anton i Gantofta innan vi körde till ridhuset.

När showen var slut så skjutsade vi Moa till Emma på miatorp. Skjutsade hem Anton som hämtade en bil och körde in och hämtade Patricia på ridhuset.

                     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards