En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 april 2011 23:15

Johan tog ledigt idag och var hos Johan och Frida i stort sett hela dagen tillsammans med Anders och fixade med pannan. Får ju passa på nu när de är bortresta.


Patricia fick skjuts av Anton till råå, tog bussen till djursjukhuset för att lära sig att sätta på tappsko.

Moa åkte med oss på morgonen och hoppade av på skolan.


Moa kom upp till mig efter hon slutat skolan. Johan hämtade oss och vi åkte hem och käkade, sen körde jag och Moa till stallet för att hjälpa Patricia som egentligen skulle hoppträna. Patricia red runt på banan när vi kom dit, men höll på att blåsa av hästen. Vi satt upp 2 st hinder med sockerbitar och jag fick stå och hålla i grinden så hon kunde hoppa lite i alla fall.

När Moa skulle gå över ridbanan så höll hon på att blåsa iväg =). Det är nog det värsta storm jag varit med om på länge!

Anton hämtade henne och jag och Moa fixade stallet, eller det som var kvar. Vi körde hem och Johan körde till stallet och fixade några timmar till när alla åkt hem. Han stänger ju strömmen och då är det jobbigt att vara i stallet, blir ju lite för mörkt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards