En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 januari 2009 20:53

I dag red jag igen för att jag missa föra onsdagen. P g a att det var öppet hus på skolan. Jag red Kasper på Viarp VKRK. Efter skolan idag åkte jag mina kompisar till ICA Maxi på Råå. Vi skulle ha Musik profil men lärarn var hemma med sjuka barn så då fick vi jobba i salen istället.

//Moa

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 januari 2009 08:03

Måndagmorgon... så halt att man nästan inte kunde ta sig från huset till bilen på morgonen. Fick varna barnen som oftast har bråttom ut genom dörren, så att de inte skulle stå på öronen. Men när de gick hemifrån 1 timme senare så var det inte alls halt längre.

Fick gå lite tidigare idag, för att Moa skulle rida 16.50 och det är ju inte helt fel. Efter 1 timme i ridhuset så känner man att man lever, det är såååå rått och kallt, det går genom märg och ben.

När Moa var klar med hästen rullade vi vidare upp till Seline, där Johan kom och hämta Moa. De skulle hem och läsa läxor. Hade bestämt mig för att inte rida då det blåste kallt, men i stallet var 2 st hurtisar som övertalade mig. Och bra var det för Seline gick verkligen kanonbra. Vi red ca 45 minuter på banan, den var lite frusen men inte utan att man kunde rida. Var stolt och glad när jag kom in i stallet igen. Vi har en kanonhäst!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards