En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 januari 2009 22:38

Eller egenligen så är det inte klokt vad tiden går. Idag kändes det som måndag för mig eftersom jag var ledig igår (var ju och stöpte ljus). Det bevisar ju hur fort jag tycker att en helg går =).

Idag flexade jag ut redan kl 14.30 eftersom jag skulle iväg och sätta på en tappsko på Seline. Det var inte helt fel att gå lite tidigare.

Hämtade Seline och körde till HFRK där Viveca hade skott hästar under dagen. Efter skon var på plats igen så körde jag till stallet och fixade med vad som ska göras x 2. För jag hade Magina idag också.

Moa ska sova hos Gunilla i natt så henne har jag inte träffat i eftermiddag/kväll för hon gick hem till henne direkt efter skolan. Patricia och Anton var hemma och vi åt varsin landgång till kvällsmat, GOTT!

Anton är bättre men genomförkyld, näsan rinner hela tiden. Patricia och Anton hostar ikapp, fast de är ändå rätt så pigga.

Då var det som sagt var fredag och det känns i hela kroppen. Varför är man alltid tröttare på fredagar??

O så snöar det ytterst lite, men dock...

Imorgon hade jag och Camilla tänkt ge oss av till Sibirien, så bort med snön och fram med sol, Tack!

Pysen på tillväxt i höstas

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards