En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 januari 2009 21:26

Idag känner jag att jag fick massage igår, är öm i hela ryggen och nacken, men det känns betydligt bättre. Har mest ont i vänster sida idag, är svårt att vrida huvudet åt vänster.

Idag har det varit en väldigt vanlig dag. Jobb och lite möte.

Både Moa och Patricia verkar må mycket bättre, mest lite småförkylda.

När vi kom hem från jobb så blev jag bara såååå sugen på en semla så vi körde upp till vårt kondis i Rydebäck och köpte semlor. Jag och Johan käka upp våra direkt i bilen på väg till stallet.

Medans jag var i stallet körde Moa och Johan ut till Rycketofta och köpte mat till Seline. Sen körde de till City Gross och köpte majsolja och betfor till henne också.

Moa skulle äta sin semla senare på kvällen. Och nu sover hon, glömde bort att äta den. Patricia och Anton ville inte ha för de har börjat träna och ska äta sunt =)). De är ute och går på kvällarna och går på trampmaskin hemma hos Anton, så nu jädrar ska de blir vältränade.

Patricia är iväg och dansar för första gången på det nya stället hon ska dansa på nu. Tror att det var på Planteringen.?!? Anton skjutsade henne dit med sin moppe.

Johan är hemma hos en arbetskamrat som har problem med sitt bredband, tror jag det var. De har inte haft någon telefon på 14 dagar nu och tycker att det börjar bli jobbigt.

Och annars är man ju trött som vanligt så nu är det dags att gå och lägga sig. Sov Gott!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards