En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 januari 2009 11:20

var tog det där fina vädret med sol vägen, var ju lovat så idag.

Nu ska jag snart upp till stallet och fixa till Seline för en strandrunda på Sibirien i Ängelholm. Malin S och Malin E ska också med. Ska bli trevligt!

Vi får väl se hur det går för jag har så ont i nacke och skuldror. Förhoppningsvis så släpper det när jag rider... kan göra det ibland.

Johan följer antagligen med och fotar under tiden. Får se om han fångar oss på bild =)) ha en bra dag!

Det blev en väldigt trevlig runda på Sibirien, men det blev bara jag och Malin S, men vi hade kul ändå.

Började med en uppvärmningsrunda i skogen, sen ner på stranden. Malins häst är väldigt ung och hade aldrig varit på stranden innan, så han tyckte först att det var lite märkligt, men sen plaskade han runt i vattnet som om han inte gjort annat.

Eftersom Seline gärna vill galoppera hela tiden så fick vi ut i vattnet och galoppera medans Malin var på stranden. Summan av detta var en väldigt blött Seline med ryttare.

På vägen hem så åkte vi inom Hbg för att hämta en bil till Johan, för han ska på möte i malmö imorgon förmiddag. Han körde hem och började med maten medans jag körde till stallet och fixade med Seline. Allt var blött och salt efter havet.

Det var väldigt skönt att komma hem och duscha varmt!!

Moa har varit med Michelle och Emmie hela dagen i stort sett.

Patricia har varit och provdansat i hbg på ett ställe som hon antagligen vill börja dansa på.

Märkligt med min nacke, fungerar så länge jag är igång men så fort jag är stilla eller rör mig mindre får jag såååå ont.

Sitter med värmedyna och det är ju skönt, får se om jag nu kan sova i natt.

1:a bilden: Jag och Malin förra gången

2:a bilden; galopp mot fotografen, vi hann väja:))

3:e bilden: Jag och Malin idag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards