En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 april 2009 22:47

Det var fruset imorse, fick minsann skrapa rutorna på bilen. Senare på dagen blev det kanonfint väder.

Johan gick av jouren, vilket innebär att han är ledig imorgon. Avis jag blir...

När vi kom hem var Moa trött och hade ont i huvudet. De hade spelat bowling med skolan på förmiddagen och efter det fick hon lite ont i huvudet.

Johan skulle ut och fota och körde mig till stallet, men Moa ville vara kvar hemma. Hon satt vid datan och kollade en film under tiden.

När Johan fotat färdigt körde han hem o hämtade Moa för att sen köra och tvätta bilen.

Jag började gå hem från stallet, kände att jag behövde få röra mig lite till. Hann gå ner till stationen, tog ungefär 25 minuter. Jag måste verkligen börja röra på mig nu. Känner att jag har slöat till mig alldeles för mycket den här vintern. Och nu när vädret är så underbart vill man ju bara ut och röra på sig.

Kl 21.30 körde jag och hämtade Patricia och Liza vid skolan. Trötta men nöjda med sin resa. Kommer säkert lite bilder på hennes resa senare.

Nu börjar av någon anledning känna mig mer förkyld igen, har nyst och haft ett rinnande öga hela dagen. Och nu ikväll snyter jag mig och torkar fuktigt öga... och så stoppar det så det får väl bli nässpray igen då!!!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att förkylning bara försvinner bort från oss över natten.

Och gissa var Patricia ska sova i natt =)) Inte så svårt att gissa kanske om man vet att hon har en pojkvän som hon inte har träffat sen i söndag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards