En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 april 2009 22:33

Patricia åkte med oss till skolan på morgonen. Moa skulle åka med Vickys pappa, så hon åkte lite senare hemifrån.

Jag hämtade Moa kl halv tio på skolan och var framme i god tid hos tandläkaren på Väla. Väntan var dryg.... Moa var nog lite spänd inför vad som väntade...

Så äntligen kom Anna och ropade in Moa. Ca 50 minuter tog hela proceduren. Moa såg så lycklig ut när tandställningen var ute och tänderna nyslipade och polerade. Hon blev såååå fin i munnen, så man kan inte fatta att de kan ha sett ut som det har gjort för 1½ år sedan.

Körde och lämna henne, och hämtade Patricia och Liza på skolan. De skulle hem och hämta en bok som Liza hade glömt och som skulle vara med på lektionen efter lunchen.

Moa följde med Rebecka till Viarp och kollade när hon red på kvällen.

Johan skjutsade mig till stallet och stack sen fotade på kvällen, tror det blev Borgen. När jag var klar i stallet så cyklade jag hem, tog bara 30 minuter. Kändes skönt efteråt så det ska jag försöka göra oftare.

Patricia var och tränade dans på Planteringen. Hon ska ha uppvisning på söndag 26/4 kl 16 och 18. Kostar nog 60:- för vuxen tror jag det var. Ni är välkomna att titta.


Bilder på Moas tänder före tandställning, under tiden och idag. Skillnad...hummm... JA!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards