En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 april 2009 22:28

Full fart direkt på morgonen. Vi var på Josefines konfirmation i Billesholm. Och det började kl 11 och vi ville ju ha skapliga platser så vi var där strax innan halv 11, men redan då var det nästan helt fullt. Men farmor hade tagit kanonbra platser till oss. Ja Johan fick vara på VIP balkongen för han skulle fota och filma.

När de var klara så blev vi bjudna på smörgåstårta och kladdkaka i församlingshemmet. Vi körde hem vid 16 tiden.

Johan körde mig till stallet, Patricia till Väla motorgård där det var moppeträff och Moa till Gon där hon skulle på party och sova över.

När jag var klar i stallet så cyklade jag hem. Var kanonväder för cykling.

Patricia och Anton var ute och körde rundor med moppe och Anton var även ute och övningskörde med sin bil tillsammans med sin pappa och Patricia. De hade tydligen mött mig på vägen, men jag var väl så inne i mitt cyklade att jag inte märkte dem.

Fick sms av Moa att hon fått näsblod på kvällen, men det gick snabbt över sa hon. 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards