En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 april 2009 22:01

Vilket väder det blev idag, ca 16-18 grader och varma vindar. Helt underbart.

Körde Patricia som vanligt till skolan och Moa fick ta bussen eftersom hon började senare idag också.

Det flöt på bra på jobb idag, fick undan rätt mycket sega saker och det känns faktiskt riktigt bra. Och sen är cheferna och arbetsledarna borta i 2 dagar nästa vecka, vilket innebär att jag hinner undan med ytterliggare lite till innan de kommer med sina önskemål. Det är faktiskt riktigt bra. Sen har jag mycket möten och utbildningar på gång så jag vill gärna få undan tunga saker innan det.

Till fika blev vi bjudna på goda tårtor av pensionärer som slutade siste mars. Det är man inte bortskämd med så det smakade gott.

Efter jobb körde vi till väla, Moa och Rebecka gick själva och handlade sina saker, medans jag och Johan handlade present till Josefine som konfirmeras imorgon. Flöt på bra, hittade vad vi skulle direkt.

Sen blev det Maxi på vägen hem.

Johan körde mig till stallet och körde själv ner till dammen och fotade. När jag var klar i stallet så cyklade jag hem. Det tar precis 30 minuter att cykla och det är riktigt skönt efteråt.

Moa var hos Rebecka och tittade på Talang på kvällen och Patricia och Anton var ute och körde moppe, efter att Patricia varit och danstränat på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards