En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 april 2009

Johan var jourledig och Patricia var ledig eftersom de kom hem sent från Polen igår. Så jag och Moa fick pallra oss upp och iväg. Johan körde mig till jobb så jag slapp ta bussen. Sen körde han Moa efter mig, så fick hon lite extra tid hemma på morgonen.

Vid middag kom Patricia och Johan och hämtade mig och så körde vi till Statten korvmoj och käkade.

Kl 13 var Patricia på Rååpunkten och fick äntligen sina övningar som hon ska träna på för sin rygg och nacke.

Johan hade suttit ute och solat under dagen, eftersom det var så varmt och skönt.

Jag blev hämtad vi 16 tiden, hem och slängde i mig en macka innan Johan körde mig till stallet.

Sen hämtade han Moa som var med Rebecka. De körde till Väla för att köpa en ny cd-brännare och inlines till Moa. Brännaren blev av men inte inlines, för säljaren i sportaffären var så otrevlig. De kommer att köra ut en runda imorgon igen för att se i någon annan sportaffär istället.

När jag var klar i stallet så började jag gå hem, hann gå till kvistofta, precis innan svängen vid kyrkan, tog ungefär 45 minuter.

Patricia var sugen på grillat på kvällen, så det blev lövbiff med potatissallad och korv med bröd.

Moa har haft ont i huvudet nu i 2 dagar, antagligen är det förkylningen som bråkar fortfarande.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards