En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 april 2009 22:48

Sovmorgon!! Det är så skönt!

Patricia och jag blev skjutsade till stallet och under tiden vi var där så åkte Johan och Moa till Lödde för att köpa inlines till Moa.

Patricia red ut och jag cyklade med henne.

Hem och käka lite snabbt sen in till HFRK för att gå på Clinic. När vi kom dit fick vi varsin påse med Leksands knäcke, Festis och drickyoughurt. Och Moa fick en Min häst tidning. Clinicen varade i 3 timmar, men det kändes som att det gick mycket fortare. När clinicen var slut så var det autograf-skrivning. Moa och jag gick ner så att hon fick sina autografer av Ann-Sopie Oscarsson, Kristian von Krusenstierna och Magnus Gällerdal.

Hem och slingade Patricias hår, käkade lite och sen gick vi ut en liten runda ner till stranden, för Moa ville köra in sina Inlines. Gick lite knackligt ibörjan, men på slutet gick det mycket bättre.

Imorgon kl 11 är det pay and ride på Månsgård och då är det Moas tur att tävla Seline. Kom gärna och heja på henne. Det hade hon tyckt var jättekul.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards