En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 februari 2012 20:00

Skjutsade Johan till jobb och körde sen hem och packade ut sakerna i bilen. Idag var det dags för ljusstöpning i Mörarp.

Moa hostade rätt mycket på morgonen, men mådde bra så hon skulle gå till skolan.

Vid middagstid så ringde hon mig och sa att hon var på väg till bussen för hon frossade, hostade och värk i kroppen. Jaha influensa!! Samma som halva hennes klass har just nu.


Jag körde till Mörarp vid 8.30 tiden och träffade Barbro och Marit först, sen kom Åsa och Linn.

Vi fikade som vanligt först, sen stöpte vi fram till 11, då var det liten paus. Stöpte lite igen sen var det middag vid 12 tiden. Då hade jag bara 5 dopp kvar på tre brädor.. varför går det så fort?! Man vill ju stöpa länge när man ändå är där liksom.

               

Sen var det lite fika och jag var klar 14.30 och körde hem till Moa.

Byte om och körde till stallet och fixade Seline och Bellino. Jag och Linn skrittade ner till trekanten och red runt den och sen hem igen. Rätt så kallt nu.

Men dagen har varit solig och blå himmel, men ca -6 grader. 



Patricia var på ryggakuten och Hanna hämtade henne där när hon var klar.

Patricia och Hanna hade varit hemma en liten stund... lite stressade för Anton och Rickard var på tjuvjakt vilket slutade lyckligt. Poliserna var snabba med hjälpa av killarna så de hittade bilen, eller jag bil och bil, delar av bil =(.


Skönt ändå att de hittade de som stulit den, han sitter nu häktad och hoppas han förblir där.

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards