En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 februari 2012 20:45

Då var det måndag igen och inte mycket händer just nu.


Moa följde med Gunilla hem efter skolan. De blev även bjudna på middag av Gunillas syster.

Johan körde till posten och lämnade in lite Tradera saker som skulle skickas vidare.


Vi körde till Skopunkten direkt efter jobb för Patricia och Anton var där och letade skor till Patricia.

Jag hittade också ett par kängor och Anton ett par skor, så vi köpte dem.


Hem och bytte om sen till stallet. Tyvärr går det inte att rida nu för det är riktigt halt ute. Så det blev en snabb runda i stallet.

Johan var iväg och handlade, så jag började gå hemåt. Han hade hämtat Moa hos Gunilla och de kom och hämtade mig. Jag hann ner i vallåkra och skulle precis gå uppför backen när de kom och hämtade mig.

Det var väldigt mörkt och tyst ikväll...släckte jag pannlampan såg jag verkligen ingenting. Skumt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards