En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 26 februari 2012 21:45

Äntligen dags för vår dag i Göteborg, skandinavium!

Linn körde den här gången till Göteborg. Skönt att slippa, jag har ju kört några år och man blir rätt så trött av det. Men den här gången kände jag mig piggare och inte ens huvdvärk fick jag =)


Johan skjutsade in Patricia till stan innan klockan 6 där hon skulle ta bussen tillsammans med sina klasskompisar.


Lite bilder från arenan... Patricia och Hannas satt mittöver oss, väldigt högt upp. De kom och satt vid oss när det blev ledigt där, eller så satt de sig på andra lediga platser, allt för att slippa sitta på rad 30!!


                     

Johan hade varit på kullaberg och fotat på eftermiddagen.


Detta året satt vi på rad 16 sekt G under förmiddagen och på eftermiddagen rad 3 sekt C.

Vi handlade inte så mycket detta året, jag köpte ett par handskar och tyglar, Moa köpte handskar, boots till Bellino och lite annat smått. Patricia köpte inte något alls!


Vi var hemma igen vid 20 tiden.


Weronica fixade Seline och det tackar vi för!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards