En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 februari 2012 20:45

Vi middagstid så åkte Patricia med några av sina klasskompisar med tåget till Sollefteå. De ska följa med en klasskompis hem till sin familj. De fick skjuts av Lizas mamma till knutan så de skulle slippa ta bussen med packning.

De kommer att vara där en vecka, och det blir väl lite skidor, pulka, scooter och lite ut på stan kan jag tänka mig =)


Som vanligt en snabbrunda i stallet. Moa red en stund på Bellino på ridbanan. Det funkar ju för honom som är så liten och lätt, men jag vågar inte testa med Seline. Det är fortfarande alldeles för halt tycker jag.


När vi kom hem så bytte jag om och Johan och Moa följde med och vi körde till jobbet för att gå ner på gymmet. Körde crosstrainer i 1 timme, blev 1 mil och några hundra meter =9. Gjorde inget mer än så idag.


Hem och tog det lugnt innan det var sängdags.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards