En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 februari 2012 21:00

Massor med fakturor hade det trillat in under natten, otroligt! Jag som var helt färdig igår...


Ja timmarna rinner verkligen ifrån en på dagen...

Nu är det väldigt härligt väder för det är SOOOL och blå himmel och det är väldigt ovanligt, men faktiskt så har vi haft ett par fina dagar med sol nu. 

Och ännu häftigare är att det är ljust ända fram till kl 17.30


Johan var på mässa i malmö hela dagen och fick skjuts hem direkt efter.


Jag körde hem och sen körde jag och Moa till stallet och fixade hästarna där. Moa skrittade lite med Bellino på banan. Satt upp barbacka och skrittade runt. Det går inte göra annat för det är väldigt halt på banan.


Jag hade hand om Tensan idag också för Monica är verkligen sjuk på riktigt, vilket är väldigt ovanligt för henne.


Sen till viarp där Moa skulle rida i teorigruppen. Hon fick Morris och det var första gången. Johan var också med och tittade och fotade henne.

   


Under tiden hon gjorde iordning honom så gav jag hö till hästarna och när alla hästar gått in på lektion så slängde vi in kraftfoder till hästarna och sen la vi även hö utanför varje box. 

När jag var klar så gick jag in och hann och se Moa en liten stund innan lektionen var slut. Det gick jättebra för henne med Morris också. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards