En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 februari 2012 21:00

Äntligen så är min telefon färdig så Johan körde till väla efter att han lämnat mig och Moa i stallet.

Moa red en liten stund på Bellino på banan. Jag vågar fortfarande inte med tanke på att det nog är rätt halt undertill och Seline är så mycket tyngre än Bellino.


Jag och Moa blev klara så snabbt i stallet så vi började gå mot Viarp i väntan på Johan.


På kvällen blev det riktigt riktigt halt ute. Vi fick hasa oss fram när vi gick på vägen. När vi körde på vägen till viarp och johan bromsade så bara gled bilen iväg. Fick inte stopp på den. Det var grymt halt överallt. 

Det började att snöa på eftermiddagen vilket övergick till regn. Och så frös det på det, underkylt!!


Moa skulle rida sin teorilektion och fick Santos... han är STOR, men det gick bra för Moa. Santos var liiite busig, men Moa fixade det bra ändå.

 

Johan körde iväg under tiden och kom och hämtade oss när vi var klara vid 21 tiden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards