En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 februari 2012 21:15

Jobbade undan med personalärende då det var sista dagen för det idag. 

Sen var det fakturor som gällde, fick även tömt där och alla mail som kommit... helt otroligt man är borta några timmar och inkorgen bombarderas... både med mail och fakturor.


Men skönt när man blir klar med allt innan man går hem.

Gick igenom lite projekt med projektledare också, så nu har jag lite att bita i på måndag. Men det är då det.


Moa mådde sämre idag så hon fick vända om i sängen och sova bort sin feber och värk. Hon har inte mycket feber, men värk i kroppen och leder.


Under dagen ringde hon o sa att hon kände sig bättre, men framåt kvällen blev det sämre igen.


Efter ett snabbt besök i stallet, blev bara mockning till Cozze, Bellino och Seline, ingen ridning... så kallt och blåsigt så det fanns inte på världskartan att jag skulle rida.

Linn var snäll och hjälpte mig att sätta hö till hästarna. 

Johan kom och hämtade mig när han varit och handlat på Maxi. det blev landgång och räkmacka till kvällsmat.


Patricia och Anton äter mest Max och pizza nu.. =) Hanna jobbar på Max vilket för med sig att de hänger där en stund innan hon slutar =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards