En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 mars 2012 22:00

Skjutsade Moa till Häljaröd så hon kunde fortsätta vara med på lägret. Magen kändes bättre så hon ville testa igen.

Hem och hämtade Johan och sen körde han mig till jobb så jag kunde träna, medans han tvättade bilen inne och ute. Körde 30 min cross och 30 min step. Sen lite styrka, mage och armar.


Johan hämtade mig och vi körde och käkade lite från Olympiagrillen! gott!


Upp till stallet och fixade Seline och Bellino. Red ut med Linn och Alexandra till Rosa gården och tillbaka. Seline var väldigt pigg när vi skulle galoppera hemåt. Blev en stund på banan.

Känns att jag börjat träna, för jag blev inte trött av att rida idag. I vanliga fall blir jag lite flåsig när vi travar och galopperar ute eftersom Seline ligger på rätt bra, men idag orkade jag mycket mer. Kul!


   

Karin ute o går med sin lilla bebis =)

  

             

Hem och duschade och sen till Billesholm för att fira Jeanette och Micke, de har fyllt år tidigare och firade tillsammans idag.

Hämtade Patricia hos Rickard så hon kunde vara med på kalaset. Anton och Rikard skulle fixa någon bil under tiden. Vi lämnade henne där igen när vi körde hem.


Hem och höll lördagkväll.! Blev tidig säng eftersom vi kom i säng sent i natt efter att hämtat Moa.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards