En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 mars 2012 21:00

Lite tråkigare väder idag... grått och trist. Kände mig rätt trött under dagen och det kan ju bero på detta väder.


På kvällen skulle Moa rida som vanligt och jag frågade om Jennifer kunde träna Patricia efter, men Jennifer fyllde år så hon skulle firas på kvällen   . Men hon tyckte att Patricia kunde vara med i Moas grupp istället. 


Så Johan körde Moa till viarp så hon fick han sin teorilektion och sen körde jag och Patricia till stallet och fixade allt där. Lastade Seline och körde till Viarp.


De fick hoppa utan stigbyglar och gör en del andra småjobbiga saker under uppvärmningen, som att rida lätt utan stigbyglar bl a.   

    g


Det gick bra för båda två, Martin var väldigt lugn och fin och Seline skötte sig bra.

När lektionen var slut och Moa skulle fixa Martin så fortsatte Patricia att rida Seline. Jag och Moa hjälpte Jennifer att fodra hästarna innan vi körde och lämnade Seline i stallet.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards