En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 mars 2012 21:45

Inte kul att vakna på morgonen och det är skapligt mycket snö ute. Men under förmiddagen så smälte det undan och så är det ju här i skåne, men nu tycker vi det är skönt! Vill inte ha mer vinter... Har den inte kommit innan behöver den inte komma nu.

Patricia och Anton kom upp till stallet och red på Seline. Jag hinner dåligt på torsdagar om jag inte ska stressa som en tok. Men de var snälla och kom upp och red. 

Det var en del snö på banan, gång nummer två som vi fått användning av dyra snösulor som Seline har.

Moa fixade till Belino och vi lastade honom och körde till Viarp. Moa skulle ha Belino på lektionen för Jennifer. Jennifer mådde dåligt så tjejerna fick ha fri ridning. Passade Belino bra då han inte varit i detta ridhuset tidigare.

När lektionen var slut så önskade Jennifer och någon/några red 2 ponnisar som inte blivit ridna på dagen. Och Moa var ju inte sen att hänga på och rida Martin. Jag gick in och fixade honom, medans hon skrittade av Belino.

När jag kom ut med Martin tog hon över honom och jag lastade Belino själv!!! Han var så duktig och gick rätt in och väntade så jag kunde stänga. Linn var kvar i stallet och hjälpte mig att lasta av. Jag gjorde det mesta själv, men i fall att så fanns hon till hjälp.

Hämtade Moa när hon ridit färdigt Martin.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards