En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 mars 2012 21:59

Johan hade så ont i ryggen efter att han städat bilen i lördags, att han körde hem innan middag.


Moa hade sovmorgon och de hade Patricia också - gottegrisar!


Johan vilade under dagen och försökte få ryggen att må bättre. Han hämtade mig efter att han skjutsat Patricia till Berga där Anton jobbade idag. De skulle köra och kolla ett gym och lära sig maskinerna där. Sen skulle Patricia ta tåget till Bjuv där Hanna skulle hämta henne. De körde sen och klippte sig hos en tjej som ska fixa deras hår till balen i maj.


Moa följde med Gunilla hem för att plugga lite mer engelska och vi hämtade henne på vägen hem. Jag och Moa körde till stallet och red på banan. Banan börjar bli liite hård, för att det varit lite kallare idag igen. Bara någon plusgrad.

Galopperade en hel del för att Seline ska kunna bli av med lite energi.

Moa hoppade lite med Bellino och han var duktig.


När vi var klara i stallet och jag skjutsat hem Moa så körde jag in och tränade i 1 timme. Blev 30 min crosstrainer, lite styrka och sen avslutade med 15 min på vibrationsplattan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards