En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 mars 2012 21:48

Sov till kl 9, det var faktiskt riktigt skönt, det känns som det var länge sen sist.

Hade jätteont i vänster sida av ryggen. Undra om det är för att jag stod på vibrationsplattan igår??

Patricia och Anton tränade på Råå puls på morgonen sen var de hos Antons mormor och hjälpte henne vid middagstid och fick mat där.

Vi tog det lugnt på förmiddagen...så dä så! Vi gick och småplockade lite och tvättade. Det där vanliga som "måste" göras!

Moa och jag stack till stallet och vi red bort till sommarhagen och klättrade i backarna. Belino var lite småbusig och bockade, men Moa höll sig kvar. Vi red tillbaka till stallet längs med åkerkanten och fortsatte sen med en lite galopp mot crossbanan. När vi kom till stallet red jag igenom henne en stund på banan sen red Björn en stund, sen Michaela, Moa och Cornelia och en liten stund till ville Michaela. Vi andra stod och mös under tiden. Var fint vänder på förmiddagen, men blev grått på eftermiddagen. Johan var iväg och fotade en stund.



Jag tänkte inte träna idag, men när Johan skulle fixa lite på jobb så följde jag med ändå. Jag tränade i 1,5 timme. 1 timme med fettförbränning och shit så tråkigt det var... det var nog den längst timmen i mitt liv. =S

Kändes inte så jobbigt i ryggen som jag trodde, utan nästan tvärtom, blev nog bättre när jag fått röra på mig.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards