En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 mars 2012 21:45

Moa var med Ebba hela dagen på tävling i Trolleholm. Hade inte gått så bra i första klassen, men bättre i andra =)


Jag fick skjuts av Johan in till jobb så jag kunde träna. Körde kondition och lite styrka.


Jag och Patricia körde till stallet och Patricia hoppa Seline lite. Det gick bra, Seline tycker det är väldigt kul att hoppa för tillfället. 


När vi var klara så körde Patricia och hämtade Moa i Bårslöv. Sen körde de och mötte Johan för att hämta maten han hade köpt så de kunde åka hem och börja med maten. 

Johan kom och hämtade mig i stallet, hem och lagade mat. Johan fick jobb så han körde direkt in till stan.


Jag och Moa körde till stallet och Moa hoppade liten stund med Belino, Det gick bra, fast han ville inte hoppa ett hinder, men till slut hoppade han i alla fall =)


När vi kom hem så var det vila i alla fall. 


Rätt coolt egentligen, Frida fick en flicka igår vid 23-tiden, innan på eftermiddagen fick en gammal klasskompis till mig en dotter och nu på morgonen fick en gammal stallkompis en son. 3 st på mindre än ett dygn... Nu väntar vi på lillsyrran som ska ha på måndag =)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards