En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 november 2010 21:45

Vi hade arbetsplatsträff på förmiddagen och när jag var tillbaka efter middag så fick jag undan alla personalärenden och godkände alla arbetsorder som jag kunde.

Slutade klockan 14, för att köra och hämta Moa i skolan.

Jag har ringt och beställt tid på Vårdcentralen för att få kollat upp varför hon inte går upp i vikt. Vi är inte bekymrade, men även den här skolsköterskan är. Hon tror att hon har gluten eller laktos. Även om Moa aldrig klagar på ont i magen så tror hon att det är det. Hon växer, men går inte upp som hon ska.... Jag tror inte vi behöver vara bekymrade, för hon kommer nog i fatt... se på oss andra... hur blev inte det!!!


När vi var klara där så körde vi hem och bytte om för att sen köra i full fart till stallet och fixa en lerig häst. Träning för Lisette i Frillestad. Äntligen, det var länge sen.


Jag tränade mellan klockan 17.30-19.15, istället för mellan kl 17-18!!!

(Skulle träna på att min ryggrad var rak och rakt över Selines ryggrad, tyglarna ska jag ta lätt tag bakåt och runt hörnet och fram. Yttertygeln en bit från halsen, lättare tag och innertygel närmare halsen och ett bättre stöd. Innerskänkel ligga till med ett lätt tryck ut mot ytter.)

Väldigt komplicerat, men så nyttigt och det blev väldigt bra till slut! Red min häst på ytterskänkel helt och hållet... häftigt!


När jag kom hem så hade alla gått och lagt sig, de var så trötta.


Patricia är på traktor praktik hela veckan och idag hade de haft teori och ska börja köra imorgon.

Anton är på praktik på Mekonomen igen fram till jul.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards