En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 november 2010 21:52

Moa fick bli hemma idag också, så hon sov vidare... skönt för henne.

Sen låg hon i soffan och kollade tv, broderade lite, sov en stund och tog det allmänt lugnt.


Jag var hos sjukgymnasten vid middagstid och fick lite övningar som jag ska köra nu för att stabilisera mina knän.

Johan åkte med, så under tiden jag var där, körde han hem och fixade mat till Moa. Hämtade mig och vid körde till otäcka MC och käkade räliga kycklingbitar.... fy vad äckligt det var. Och ja mätt .... nja en timme ungefär. Det är inte bra när man har lite för lite tid över och kör mc som en nödlösning på middag.  Urk!!!


Nu är all personal klar och även projekten är avslutade och klara. Nu är det arbetsorder och fakturor som gäller fram till tisdag.


Jag och Linda gick ner och tränade vid klockan 16.30, körde lite cross, rodd, handrodd, armar och mage. Slutade med trampmaskinen. Oh shit så varm jag blev idag. Det är så dålig ventilation inne på gymmet så jag svettas som en gris efter ca 15 minuter. Det är varmt och mycket dåligt med syre.... Så tyvärr blir man lite för snabbt seg i kroppen. Behöver bättre syre och det är faktiskt fler än jag som tycker detta... så det är inte bara jag som gnäller eller är i dålig kondis =)

Gjorde något, antagligen när jag gjorde magövningarna, så lyckades jag på något sätt, troligtvis, klämma en nerv mellan skulderbladen och upp i nacken... Aj aj så nu är jag lite gnällig.


Hem och bytte om, fick med mig Patricia till stallet. Patricia gick med Seline på banan medans jag mockade. Hon fick styltor så det kunde inte gå så länge, tyvärr.

Sen fixade jag Tensan medans Patricia fixade med Seline, bytte till vinterjacka och lite sånt =)


Hem och hjälpte Moa lite när hon skulle brodera, blev lite fel innan idag, men hon fixade det själv...


Johan var hemma och bytte kläder, kom in och lämnade bilen till mig, sen gick han hem och det tog ca 2 tim och 20 min.


Patricia och Anton var ute och körde i snön som har fallit under hela dagen. Mer eller mindre har det snöat. Fast det är bara ca -2 grader.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards