En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 november 2010 21:46

Moa hade sovmorgon, men jag gick in och väckte henne innan vi skulle köra. Hon hade ont i halsen igår kväll och nu var det liite värre. Jag tyckte hon skulle bli hemma, men nä... inte Moa inte.


Patricia körde moppebilen till råå där hon tog bussen vidare till skolan. Anton körde moppebilen till praktiken.


Idag var det skrapa rutor och 5-56 för att ta sig in i moppebilen.

Det snöade rätt mycket igårkväll eller ja smått smått skit kom det, men det ligger en liten centimeter och där det inte är snö är det verkligen hur halt som helst. Tyckte det var lite läskigt att Patricia skulle köra moppebilen, men hon är nog rätt så säker och tar det lugnt så jag behöver nog inte bekymra mig. Men å andra sidan så är de inte själva på vägen.... ja ni vet hur knepigt det är. Man kan ju verkligen vrida på allt till det värsta, fast att man inte vill. Är ju så rädd om de bästa man har. Och det bästa jag har är mina finaste döttrar   


Klockan 10 ringde Moa till mig och sa att hon inte mådde bra. Jätteont i halsen och värk i hela kroppen. Hon var duktig och tog bussen hem.

Sen sov hon vid flera tillfällen under dagen. När hon kom hem så hade hon 38.4 grader, men den sjönk under dagen.


Jobbade till 17.45 ca, sen så körde jag ner Johan till Le Cardinal vid 18 tiden. Elverkstaden var utbjudna av ett företag. Körde sen tillbaka till lasarettet och gick in och tränade en timme, 30 minuter på crosstrainern och 30 minuter på trampmaskinen. Idag var det inte så mycket folk utan det gick att träna i lugn och ro.


Patricia var och fixade sina ögonfransar, de hade släppt lite.


Linn och Michaela var snälla och fixade Seline idag, det tackar jag för.  


Fick mina provsvar från läkare och jag mår toppen bra... skönt ju. De hade tagit 13 prover och de hittar inget konstigt. Bl a 2 antikroppsprover för reumatisk värk och järnhalt, ämnesomsättning, njurvärd mm mm. Känns bra att de tog så många prover för då vet jag att det bara är att köra på.

Så nu är det sjukgymnasten som får hjälpa mig att få ordning på värken.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards